ولادت خجسته وارث زمین
و صاحب زمان
بنیانگذار و فاتح جامعه بیطبقه توحیدی
حضرت مهدی
عجلالله تعالی فرجه
مبارکباد
پانزدهم شعبان، سالروز ولادت خجسته دوازدهمین پیشوای تشیع انقلابی، امامزمان عجلالله تعالی فرجه میباشد. همو که انتظار شکوهمند ظهورش یادآور امید تاریخی بشریت درزنجیر برای درهمشکستن قید و بندهای ارتجاعی و استثماری و تحقق جامعهیی عاری از ستم و طبقات است.بیشک این تحول سترگ، عظیمترین و تابناکترین تحول تاریخ بشریت خواهد بود. و ازآنپس، تاریخ واقعی انسان و جامعه یگانهساز آن آغاز خواهد شد و همه آحاد انسانی در پرتو وحدتبخش آن در بالاترین مدار آگاهی و آزادی قرار خواهند گرفت. جامعهیی که همه پیامبران بزرگ توحید و رهروان پاکبازشان و همه آزادیخواهان و انقلابیون جهان درراه تحقق آن بهپا خاستند و بهخاطر آن جان باختند تا در پایان همه رنجهای بشری، آنرا محقق سازند.
مجاهدین خلق ایران مفتخرند که در زمانهیی که خمینیدجال با حاکمیت ضدبشری خود و بهعنوان پلیدترین دشمن ایران و ایرانی و خصم همه انبیاء و ائمه توحیدی، همه ارزشها و مفاهیم اصیل انقلابی و انسانی را مخدوش نموده، بهعنوان سربازان و رهروان پرچمدار و فاتح آن جامعه آرمانی با فدای حداکثر به نبرد تمامعیار برای سرنگونی رژیم دجال و ضدبشری قیام کردند و اینراه پرشکوه را تا بهآخر ادامه خواهند داد.
مسعودرجوی، نیمهشعبان
آقای مسعودرجوی طی سخنانی پساز تأکید برتضاد بنیادین نگرش مجاهدین با رویکرد مرتجعان، پیام مجاهدین خلق ایران در نیمهشعبان سال ۱۳۵۹ و ۶مشخصه ذکرشده در آنرا درباره جامعه توحیدی و نفی طبقات مرورنمود و سپس هفتمین مشخصه را بر آنها افزود. در زیر، بخش گزیدهیی از این سخنرانی که درباره ”حتمیت ظهور موعود منتظر“ است، از نظرتان میگذرد:
کسی هست که میآید
«هرایدئولوژی و مرام و مکتبی، پساز پاسخ به مسأله وجود و مسأله انسان، باید به مسأله جامعه و تاریخ هم پاسخ بدهد. یعنی انسجام همه مکاتب بهاین است که مثلث فلسفی خود را در تبیین وجود، انسان و تاریخ، چگونه بر زمین میگذارند. در فلسفه یکتاپرستی، ایده توحید در رأس قرار دارد و دو گوشه دیگر را انسان و اجتماع انسانی که موضوع تاریخ است، فراگرفتهاند. اما در پاسخ به مسأله جامعه و تاریخ، انبیا و پیامآوران توحید، انقلابیون و مصلحان بزرگی که در اعصار جهل و بردگی ندای انقلاب و آزادی سرمیدادند، مشخصه بسیار تکاندهنده پیام و مرامشان، پیوسته این بوده که آینده را و نهایت تاریخ را از آن مظلومان و ستمدیدگان میدانستند. پیروزی نهایی شایستگان و محرمان را بر ستمگران و دجالان بشارت میدادند. فقط در منطق تکامل میتوان گفت که هرچند زمین پر از دد و دیو و مرتجعان باشد، ولی حرکت تاریخ درمجموع روبه پیش است. سمت واحد، یگانه و خدشهناپذیر حرکت جامعه و تاریخ، همانا فتح و پیروزی نهایی ستمکشان است. این همان گل بالابلند اسلام انقلابی، تشیع علوی و اسلام مجاهدین، دربرابر جاهلیت و ارتجاع است. در ایدئولوژی اسلام انقلابی، تکامل اجتماعی سمت و سو دارد و سمت واحد، یگانه و خدشهناپذیر آن تردید برنمیدارد. قائم منتظَر (ایستاده و قیامکنندهیی که انتظارش را میکشند) بیان عینی و سمبل و نماد همین فلسفه است. چنین نیست که تا بهآخر، جهل و ارتجاع، استیلا و حاکمیت داشته باشد. چنین نیست که خونها هدربرود. چنین نیست که زمین و زمان را صاحبی نباشد. نه، حتما که هست. آری کسی هست که میآید. امید و انتظار همه محرمان و ستمکشان است. آرمان همه سرکوبشدگان و زحمتکشان است. به فریب و ریا و دجالیت خاتمه میدهد.بر دوگانگیها و شکافهای تاریخی و طبقاتی مهر پایان میزند. تاریخ حقیقی انسان را بازمیگشاید. چنین نیست که وعدهها میانتهی و بیمعنی باشند. تغییرات و تطورات اجتماعی، سرانجام بهرفع هرگونه ستم و زنجیر و محو طبقات و بهرهکشی انسان از انسان منجر خواهد شد. بینالملل ستمکشان و رنجبران، بینالملل عدالت و آزادی، بینالملل آزادی و یگانگی ـیگانگی مبتنی برآزادیـ محقق میشود».
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر